Sunday, August 10, 2014

KELUARGA DIRAJA ARAB SAUDI KETURUNAN YAHUDI

Benarkah Keluarga Diraja Arab Saudi berasal dari keturunan Yahudi Bani Qainuqa'?
Pokok keturunan keluarga Saud
Pengakuan Menteri Kabinet Lebanon

Bekas Menteri Kabinet Lebanon, Wein Wahab telah membuat satu kenyataan di dalam satu rancangan temuramah melalui Televisyen Lebanon pada 13 Jun 2008 yang mendedahkan fakta menggemparkan bahawa Keluarga Diraja Arab Saudi berasal daripada keturunan Yahudi Bani Qainuqa'.
Yahudi Bani Qainuqa' telah dihalau keluar dari Madinah oleh Rasulullah s.a.w. kerana mengkhianati perjanjian yang telah dimeterai bersama iaitu semua warganegara Madinah wajib mempertahankan negara sekiranya diserang oleh musuh. Sebaliknya mereka telah membantu pihak Quraisy Musyrikin Mekah untuk mengalahkan tentera Islam di bawah pimpinan Rasulullah s.a.w.
Gambaran pelukis kabilah Arab di padang pasir


Menurut Wahab, keturunan Yahudi Bani Qainuqa' kini membalas dendan kepada Rasulullah s.a.w. dengan menguasai seluruh Semenanjung Tanah Arab termasuk dua tanah suci umat Islam yakni Mekah serta Madinah.

Pengumuman Wahab tersebut walaubagaimanapun tidak tersebar ke luar Lebanon dan hanya diketahui oleh tidak ramai manusia. Beliau juga mendedahkan bahawa kerajaan Arab Saudi bertindak menaja sebuah parti di Lebanon untuk memecahbelahkan umat Islam.

Rasulullah s.a.w. pernah bersabda bahawa pemimpin yang memerintah Semenanjung Arab selepas baginda bukan daripada keturunan baginda
Kajian oleh Mohammed Sakher
Satu kajian ilmiah yang dijalankan oleh Mohammed Sakher pada tahun 2008 yang membuktikan asal-usul keluarga Saud ini telah membawa kepada pembunuhannya dipercayai didalangi oleh regim Saudi. Penerangan mengenainya boleh didapati daripada pautan berikut:


Pengakuan al-Malik Faisal
Malik Faisal membuat pengakuan kepada akhbar Washington Post
Pada tahun 1960an, dua buah stesen televisyen iaitu Saut al-Arab (Mesir) dan Yaman Broadcasting (Yaman) telah mengesahkan keyahudian keturunan Bani Saud. Akibat desakan masyarakat antarabangsa terutamanya ahli sejarah, Malik Faisal telah membuat pengakuan kepada akhbar Washington Post edisi 17 September 1969 seperti berikut:
 "We, the Saudi Family, are cousins of the Jews: we entirely disagree with any Arab or Muslem Authority which shows any antagonism to the Jews; but we must live together with them in peace. Our country (ARABIA) is the Fountain head from where the first Jew sprang, and his descendants spread out all over the world."
Mohammad Amin al-Tamimi, Pengarah Perpustakaan Kerajaan Saudi telah mengaitkan keturunan Saud dengan Junjungan Besar Nabi Muhammad s.a.w. dan di atas pemalsuan tersebut, dia telah menerima tiga puluh lima ribu pound Mesir daripada Kedutaan Arab Saudi di Mesir pada tahun 1943.
Sampai bilakah Keluarga Saud akan memerintah Semenanjung Arab
Apakah cara berfikir keluarga Saud menyamai pemikiran Yahudi
Lencana polis Arab Saudi memperlihatkan simbol mata satu Dajjal yang digunakan oleh kumpulan Freemasons, penyembah syaitan


No comments:

Post a Comment